Jak kupować? Najczęściej zadawane pytania
W kilku krokach dowiesz się w jaki sposób dokonać zakupu w sklepie cantino.pl
Zakupy w kilku krokach:
- Wybierz interesujący Cię produkt.
- Wybierz ilość za pomocą znaków +/- lub wpisz ilość w puste pole.
- Dodaj do koszyka.
- Dokonaj wyboru formy płatności oraz przejdź do finalizacji zamówienia.
- Gotowe :)
Najczęściej zadawane pytania:
1. Dlaczego nie mogę dodać do koszyka danego produktu?
- Brak znaku KOSZYCZKA przy produkcie oznacza, że dany produkt aktualnie nie jest dostępny na magazynie. Zapewne już jest w drodze do nas, więc śmiało możesz zapytać kiedy znów będzie dostępny ;)
2. W jaki sposób naliczane są koszty transportu?
- Dokonując zakupów za pomocą sklepu internetowego koszty transportu naliczają się automatycznie. Koszt kuriera uzależniony jest od wagi zamówienia. Więcej klikając tutaj.
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Zamówienia złożone do godz. 14:00 realizowane są tego samego dnia. Wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD lub DHL. Kurier ma 48 h na doręczenie przesyłki.
4. Czy istnieje możliwość zakupu towaru stacjonarnie oraz płatności na miejscu?
- Oczywiście! Nasz sklep stacjonarny znajduje się na ul. Kobierzyckiej 20D we Wrocławiu. Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. Na miejscu możesz obejrzeć interesujące Cię produkty oraz dokonać zakupu. Istnieje możliwość płatności kartą.
5. W jaki sposób działa system lojalnościowy w postaci PUNKTÓW na zakupy?
-
Składając zamówienie za jedyne 100 zł w naszym sklepie internetowym www.cantino.pl otrzymasz 10 punktów.
- Za zapisanie się do newslettera otrzymujesz bonus w postaci dodatkowych 10 punktów.
-
Punkty wymieniaj na rabaty. Za każde 100 punktów otrzymasz 1 % rabatu.
- Punkty naliczają się automatycznie i przy kolejnym zamówieniu rabat zostaje automatycznie przydzielony, natomiast punkty za nowe zamówienie sumują się z poprzednimi z tego samego miesiąca.
-
Punkty wygasają po 60 dniach.
6. Co to jest PLA?
- PLA jest to w pełni biodegradowalny polimer należący do grupy poliestrów alifatycznych. Otrzymuje się go z surowców odnawialnych, na przykład mączki kukurydzianej. Polimer w pełni biodegradowalny jest całkowicie przetwarzany przez mikroorganizmy (bakterie i grzyby) na dwutlenek węgla, wodę i humus. Polimer uważa się za biodegradowalny, jeśli w całości ulega rozkładowi przez bakterie w glebie lub w wodzie w ciągu 6 miesięcy. PLA jest materiałem w 100% ekologicznym.
7. Jak rozpoznać czy opakowanie/kubek wykonane są z PLA?
- Rozpoznanie czy dany produkt wykonany został z PLA czy z plastiku gołym okiem jest niemal niemożliwe, aczkolwiek w łatwy sposób możemy się o tym przekonać spoglądając na wytłoczenie na dnie produktu. Kubek czy też opakowanie wykonane z PLA oznaczone będzie symbolem, który przedstawiamy poniżej:
- Ważne, by pod oznakowaniem 7 znajdowało się oznaczenie PLA.
8. Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
- Oczywiście, towar wysyłamy zarówno na terenie UE jak i poza granicę UE.
- Wówczas prosimy o przysłanie zapotrzebowania na adres e-mailowy. Prześlemy Pro-formę do opłacenia z naliczonymi kosztami transportu. Po zaksięgowaniu płatności towar zostanie wysłany.
Produkty na zamówienie / produkty z nadrukiem.
- Cantino chcąc spełniać oczekiwania klientów otworzyło własną linię do produkcji nadruków, która znajduje się w budynku firmy. Produkty z własnym logo możesz zobaczyć tutaj. Czas realizacji zamówienia to 21 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
Sposoby płatności
- Wszystkie informacje dotyczące sposobów płatności dostępne są tutaj.
Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00)
Dane kontaktowe:
- e-mail: info@cantino.pl
- telefon kontaktowy: 71 307 02 00
- telefon kontaktowy komórkowy: 730 012 511
- telefon kontaktowy komórkowy: 730 012 317
Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00)