Sklep internetowy Cantino
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania:

     1.  Dlaczego nie mogę dodać do koszyka danego produktu?

  • Brak znaku KOSZYCZKA przy produkcie oznacza, że dany produkt aktualnie nie jest dostępny na magazynie. Zapewne już jest w drodze do nas, więc śmiało możesz zapytać się kiedy znów będzie dostępny ;)

     2.  W jaki sposób naliczane są koszty transportu?

  • Dokonując zakupów za pomocą sklepu internetowego koszty transportu naliczają się automatycznie. Koszt kuriera uzależniony jest od wagi zamówienia. Więcej klikając tutaj.

     3.  Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Zamówienia złożone do godz. 14:00 realizowane są tego samego dnia. Wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD. Kurier DPD ma 48 h na doręczenie przesyłki.

     4. W jaki sposób działa system lojalnościowy w postaci PUNKTÓW na zakupy? 

  • Składając zamówienie za jedyne 100 zł w naszym sklepie internetowym www.cantino.pl otrzymasz 10 punktów.

  • Za zapisanie się do newslettera otrzymujesz bonus w postaci dodatkowych 10 punktów.
  • Punkty wymieniaj na rabaty. Za każde 100 punktów otrzymasz 1 % rabatu.

  • Punkty naliczają się automatycznie i przy kolejnym zamówieniu rabat zostaje automatycznie przydzielony, natomiast punkty za nowe zamówienie sumują się z poprzednimi z tego samego miesiąca.
  • Punkty wygasają po 30 dniach.

 5.  Czy mogę dokonać zakupów stacjonarnie?

  • Tak. W naszej firmie można dokonać zakupów zarówno poprzez sklep internetowy www.cantino.pl jak i stacjonarnie w naszym sklepie znajdującym się we Wrocławiu na ul. Kobierzyckiej 20D

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium