Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania:

     1.  Dlaczego nie mogę dodać do koszyka danego produktu?

  • Brak znaku KOSZYCZKA przy produkcie oznacza, że dany produkt aktualnie nie jest dostępny na magazynie. Zapewne już jest w drodze do nas, więc śmiało możesz zapytać się kiedy znów będzie dostępny ;)

     2.  W jaki sposób naliczane są koszty transportu?

  • Dokonując zakupów za pomocą sklepu internetowego koszty transportu naliczają się automatycznie. Koszt kuriera uzależniony jest od wagi zamówienia. Więcej klikając tutaj.

     3.  Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Zamówienia złożone do godz. 14:00 realizowane są tego samego dnia. Wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD. Kurier DPD ma 48 h na doręczenie przesyłki.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium