Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
1. Dlaczego nie mogę dodać do koszyka danego produktu?
- Brak znaku KOSZYCZKA przy produkcie oznacza, że dany produkt aktualnie nie jest dostępny na magazynie. Zapewne już jest w drodze do nas, więc śmiało możesz zapytać się kiedy znów będzie dostępny ;)
2. W jaki sposób naliczane są koszty transportu?
- Dokonując zakupów za pomocą sklepu internetowego koszty transportu naliczają się automatycznie. Koszt kuriera uzależniony jest od wagi zamówienia. Więcej klikając tutaj.
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Zamówienia złożone do godz. 14:00 realizowane są tego samego dnia. Wysyłane są za pośrednictwem kuriera DHL oraz DPD. Kurierzy DHL i DPD mają 48h na doręczenie przesyłki.
4. W jaki sposób działa system lojalnościowy w postaci PUNKTÓW na zakupy?
-
Składając zamówienie za jedyne 100 zł w naszym sklepie internetowym www.cantino.pl, otrzymasz 10 punktów.
- Za zapisanie się do newslettera otrzymujesz bonus w postaci dodatkowych 10 punktów.
-
Punkty wymieniaj na rabaty. Za każde 100 punktów otrzymasz 1% rabatu.
- Punkty naliczają się automatycznie i przy kolejnym zamówieniu rabat zostaje automatycznie przydzielony, natomiast punkty za nowe zamówienie sumują się z poprzednimi z tego samego miesiąca.
-
Punkty wygasają po 60 dniach.
5. Czy mogę dokonać zakupów stacjonarnie?
- Tak. W naszej firmie można dokonać zakupów zarówno poprzez sklep internetowy www.cantino.pl, jak i stacjonarnie w naszym sklepie znajdującym się we Wrocławiu na ul. Kobierzyckiej 20D.