Sklep internetowy Cantino
do kasy suma: 0,00 zł
 

Dostawa w całej Polsce!

 

Masz pytanie? Zadzwoń

71 307 02 00

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi
 

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

1. Dlaczego nie mogę dodać do koszyka danego produktu?

  • Brak znaku KOSZYCZKA przy produkcie oznacza, że dany produkt aktualnie nie jest dostępny na magazynie. Zapewne już jest w drodze do nas, więc śmiało możesz zapytać się kiedy znów będzie dostępny ;)

2. W jaki sposób naliczane są koszty transportu?

  • Dokonując zakupów za pomocą sklepu internetowego koszty transportu naliczają się automatycznie. Koszt kuriera uzależniony jest od wagi zamówienia. Więcej klikając tutaj.

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Zamówienia złożone do godz. 14:00 realizowane są tego samego dnia. Wysyłane są za pośrednictwem kuriera DHL oraz DPD. Kurierzy DHL i DPD mają 48h na doręczenie przesyłki.

4. W jaki sposób działa system lojalnościowy w postaci PUNKTÓW na zakupy?

  • Składając zamówienie za jedyne 100 zł w naszym sklepie internetowym www.cantino.pl, otrzymasz 10 punktów.

  • Za zapisanie się do newslettera otrzymujesz bonus w postaci dodatkowych 10 punktów.
  • Punkty wymieniaj na rabaty. Za każde 100 punktów otrzymasz 1% rabatu.

  • Punkty naliczają się automatycznie i przy kolejnym zamówieniu rabat zostaje automatycznie przydzielony, natomiast punkty za nowe zamówienie sumują się z poprzednimi z tego samego miesiąca.
  • Punkty wygasają po 60 dniach.

5. Czy mogę dokonać zakupów stacjonarnie?

  • Tak. W naszej firmie można dokonać zakupów zarówno poprzez sklep internetowy www.cantino.pl, jak i stacjonarnie w naszym sklepie znajdującym się we Wrocławiu na ul. Kobierzyckiej 20D.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium