Cantino to my - specjaliści z pasją do ekologii i żywności
Branża HoReCa bez wątpienia jest branżą profesjonalistów. CANTINO jest jednym z liderów rynku jednorazowych naczyń, opakowań, sztućców oraz akcesoriów dla gastronomii, hoteli, cateringów, sklepów i wszystkich innych typów działalności, które mogą wykorzystać produkty z naszego asortymentu.
Bycie liderem zobowiązuje, dlatego w CANTINO jesteśmy zespołem specjalistów w swojej dziedzinie, więc jeśli potrzebujesz porady fachowca, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami!
Poznaj nas bliżej i zaufaj ekspertom.
Zarząd Cantino:
Krzysztof Nowak
Członek zarządu / CEO
Od najmłodszych lat wykazywał zainteresowanie przedsiębiorczością, wykorzystywał każdą daną mu możliwość, by rozwijać swoje umiejętności w tym zakresie. Z wykształcenia protetyk, jednak od 10 lat związany z branżą HoReCa i sprzedażą.
Połączył chęć stworzenia przedsiębiorstwa, które będzie przynosiło nie tylko zyski, ale przede wszystkim satysfakcję z wykonywanej pracy, spełnienie potrzeb klientów oraz gwarancję społecznej odpowiedzialności biznesu, co poskutkowało powstaniem CANTINO, które z biegiem czasu wyrosło na jednego z liderów rynku ekologicznych opakowań.
Dbałość o wybór najlepszego asortymentu to jego dewiza, stąd stawia ogromny nacisk na odpowiednie relacje z dostawcami, osobiście odpowiada za kontakt z partnerami strategicznymi, a następnie za wdrożenie właściwego systemu dystrybucji. Pomysłodawca i twórca wielu innowacyjnych rozwiązań, które usprawniły działanie firmy, pozwalając na osiąganie kolejnych dokonań.
Przewodnią myślą wszystkich jego działań jest nacisk na owocną współpracę z naszymi klientami, ponieważ ich sukces jest naszym sukcesem.
Swój wolny czas poświęca rodzinie. Pasjonuje go motoryzacja, wędkarstwo oraz ogrodnictwo.
Marcin Niedzielski
Członek zarządu / CEO
Człowiek orkiestra. 15 lat praktyki w sprzedaży zaowocowało umiejętnością bezbłędnego odczytywania potrzeb klienta oraz dobrania rozwiązań spełniających najbardziej wyszukane oczekiwania.
Od 2015 roku rozwija swoją działalność w branży HoReCa, z dużym naciskiem na ekologiczną odsłonę oferowanych produktów. Jako współzałożyciel CANTINO przyczynił się do zmiany sposobu postrzegania naczyń i opakowań jednorazowych na polskim rynku.
Od 5 lat jest w CANTINO odpowiedzialny za rozwój relacji z klientami strategicznymi oraz ekspansją na rynki zagraniczne, dzięki czemu firma mogła wejść w całkowicie nowy wymiar swojej działalności. W ten sposób zyskaliśmy nie tylko nowe doświadczenia, ale przede wszystkim renomę i uznanie na arenie krajowej i międzynarodowej.
Mimo iż praca jest całym jego życiem, stara się wygospodarować czas na przyjemności i rozwijanie pasji. W wolnych chwilach uwielbia karting, gry planszowe, sudoku i szeroko pojęte uniwersum Marvela.
Kierownicy:
Ewa Kwiecień
Kierownik działu sprzedaży
Główny dowódca działu sprzedaży, obsługi klienta i administracji. Żelazną ręką trzyma w ryzach zespół specjalistów, z którymi kontaktujesz się na co dzień w sprawach produktów, zamówień, dostaw, a nawet płatności. Każdego dnia pilnuje, by obsługa klienta w CANTINO była zawsze na najwyższym poziomie, a zamówienia realizowane zgodnie z planem.
Dużą część jej pracy pochłaniają projekty z zagranicznymi klientami, dzięki czemu zagadnienia związane ze sprzedażą i transportem międzynarodowym nie kryją przed nią tajemnic.
W kontaktach zawodowych stawia na otwartą i szczerą komunikację, elastyczność oraz pozytywne nastawienie, dzięki którym każda współpraca wchodzi na wyższy poziom.
Absolwentka kierunków Stosunki Międzynarodowe oraz Interdyscyplinarne Studia Europejskie z tytułem magistra. W wolnym czasie chętnie czyta książki - zwłaszcza literaturę faktu, zajmuje się uprawą roślin domowych, podróżuje i ciągle szuka nowych form aktywności dla siebie i swojego psa Dyzia.
Rafał Niedzielski
Kierownik magazynu
Jako szef magazynowego zamieszania czuwa nad prawidłowym spakowaniem wszystkich zamówień, terminową wysyłką oraz właściwym obiegiem towaru. Na jego barkach spoczywa odpowiedzialność za odpowiednie przejście Twojego zamówienia od momentu jego przyjęcia, aż do zewnętrznej bramy magazynu.
Planowanie, koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem, magazynowaniem i dystrybucją produktów to lwia część jego codziennej pracy.
Za swoje mocne strony uważa zaangażowanie, ambicję i pracowitość, co w pozytywny sposób przekłada się na wyniki. Dzięki wytrwałości, słowo “problem” dla niego nie istnieje, istnieją wyłącznie wyzwania.
Prywatnie emerytowany siatkarz ligowy, dla którego sport i aktywny tryb życia to główne wyznaczniki spędzania wolnego czasu.
Dział sprzedaży i obsługi Klienta:
Hanna Olborska
Specjalistka ds. obsługi klienta
Zaangażowana specjalistka w tematyce ekologicznej roli naszego asortymentu. Branża naczyń i opakowań nie ma dla niej tajemnic, a każdy zaopiekowany klient stanowi powód do dumy.
Rzetelnie i profesjonalnie podchodzi do każdej współpracy, a tematy trudne - związane z reklamacjami i zwrotami towarów - realizuje z najwyższą dokładnością. Takie podejście zjednało jej grono zaufanych klientów, którzy chętnie powracają po więcej.
W pracy kieruje się ambicją, empatią oraz nastawieniem na opiekę posprzedażową. Jako historyczka sztuki doskonale wie, jakie opakowanie potrzebne jest Twoim potrawom, aby stały się arcydziełami.
Absolwentka Historii Sztuki z tytułem magistra na Uniwersytecie Wrocławskim. W wolnym czasie uwielbia podróże i szeroko rozumianą przyrodę, a najbardziej ich połączenie.
Zuzanna Banat
Specjalistka ds. obsługi klienta
Kobieta pracująca, żadnej pracy się nie boi. Mimo młodego wieku może się pochwalić bogatym doświadczeniem w swoim fachu, co jest łatwo zauważalne w kontaktach z klientami.
Starannie podchodzi do wszystkich obowiązków, nie pozostawiając żadnych spraw niedokończonymi, do każdego zadania podchodzi z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem.
W swojej kilkuletniej pracy zdążyła już doskonale poznać branżę opakowań i naczyń jednorazowych, zwłaszcza ich ekologiczne wydanie, co sprawi, że z pewnością właściwie doradzi w wyborze odpowiednich rozwiązań dla każdej gastronomii i nie tylko.
Z wykształcenia ekonomista, absolwentka zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek, dzięki czemu, w przełożeniu na pracę zawodową, podąża nie tylko utartymi szlakami, ale również wyznacza nowe ścieżki odsłaniające nowe możliwości.
Michał Mularczyk
Specjalista ds. obsługi klienta
Obecnie uznawany za rodzynek w kobiecym towarzystwie działu, jednak tak naprawdę to wisienka na tym torcie. W połączeniu z koleżankami tworzą zespół doskonały, dla którego niemożliwe nie istnieje.
Zawzięcie dąży do osiągnięcia wyznaczonych sobie celów, jednocześnie zachowując najwyższy poziom profesjonalizmu. Świetnie czuje się w pracy zespołowej, co potwierdzają liczne sukcesy oraz koleżanki z działu. W swojej pracy na pierwszym miejscu stawia klientów i współpracę z nimi.
Dodatkowo w Cantino jest odpowiedzialny również za zaopatrzenie nas w towary, które następnie możemy Wam zaoferować. To właśnie on dba nie tylko o zapewnienie odpowiednich stanów magazynowych, ale również wyszukuje branżowych nowinek dla nawet najbardziej wymagających klientów.
Absolwent kierunków Stosunki Międzynarodowe i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze z tytułem magistra. Michał w wolnym czasie jest kucharzem amatorem specjalizującym się w niebanalnych daniach. Uwielbia podróże, w których z biegiem lat stara się regularnie powiększać listę odwiedzanych przez siebie krajów, a jego wymarzone destynacje to Madagaskar, Tajlandia i Wietnam. W przerwach między pracą a podróżami, uwielbia oglądać klasykę kina.
Dział rozliczeń:
Aneta Wiącek
Specjalistka ds. e-commerce
Nasza specjalistka od rozliczeń, najlepiej znana naszym dostawcom oraz klientom otrzymującym faktury terminowe. Profesjonalistka w każdym calu, codziennie czuwa nad tym, aby każdy zakupiony towar jak najszybciej znalazł się w naszej ofercie.
Stale zgłębiająca tajemnice naszego sklepu internetowego, tworzy kolejne opisy produktowe i szuka dla nich miejsca w świecie opakowań ekologicznych. Trzyma rękę na pulsie w kwestii aktualności naszego asortymentu, dzięki czemu możemy być pewni, że bezkonkurencyjność to nie tylko nasza dewiza, ale i fakt dokonany.
W pracy ważne są dla niej dbałość o szczegóły, terminowość i możliwości rozwoju. Wierzy, że są one niezbędne w pracy z klientem.
Absolwentka kierunku Germanistyka z tytułem magistra. Prywatnie mama na pełny etat, wielbicielka wędrówek górskich i pasjonatka treningów siłowych.
Marketing:
Michał Herok
Specjalista ds. e-commerce
Kilkuletni staż w branży zaowocował jej znakomitą znajomością. W CANTINO odpowiada między innymi za kwestie merytoryczne publikowanych treści oraz ekologiczne strony marketingu. Twórca tekstów na naszym blogu. Poszukuje nowych rozwiązań, które pozwalają firmie osiągać kolejne wyznaczone cele.
W kontaktach z klientami doceniany za zaangażowanie, szczegółowość i umiejętność wyjaśnienia najbardziej zawiłych meandrów branżowych zagadnień. Z pasją łączy zapotrzebowania klientów z eko-rozwiązaniami spełniającymi wszelkie oczekiwania.
W pracy kładzie nacisk na obustronny profesjonalizm, pozytywną atmosferę oraz kreowanie perspektyw na rozwój osobisty i zawodowy.
Po pracy próbuje swoich sił jako copywriter oraz stawia na czas spędzony z rodziną na wspólnych podróżach bliższych i dalszych - zarówno wycieczkach rowerowych, jak i odkrywaniu różnych ciekawych kierunków.